Sunday 27 November 2011

✿✿✿ܓ Aku MENCINTAI dirimu kerana ALLAH sayang ~*

Setiap manusia mengharap dipertemukan dengan INSAN yang baik.. Setelah dibesarkan oleh kedua ibu bapa kita.. Bermulanya dari sebesar tapak tangan sehingga ke hari ini.. Pastinya, Jika sampai saat yang sesuai pasti ibu bapa kita terpaksa melepaskan anak gadis mereka itu kepada INSAN yang telah tercipta untuk menyambung tanggungjawab itu.. Ibu bapa mana yang tidak sedih dan sebak untuk melepaskan anak gadis mereka.. Hanya DOA yang tidak putus-putus dapat dikirimkan.. Betul tak ? :)

(✿◠‿◠) Cinta, Awalnya permainan dan akhirnya kesungguhan.. Ia tidak dapat dilukiskan, Tetapi harus dialami agar diketahui.. Agama tidak menolaknya dan syariat pun tidak melarangnya, Kerana hati terletak pada ketentuan Allah, Dia yang membolak-baliknya ! Andai aku adalah tulang rusukmu yang telah HILANG, Aku berharap jika nanti Allah mempertemukan kita, Kau akan selalu MEMBIMBINGKU, Agar aku menjadi wanita yang solehah.. Yang nantinya akan menjadi bidadarimu di SYURGA, Kerana aku ingin kita akan disatukan di dunia dan akhirat.. Ya Allah ! Jika dia benar untukku.. Dekatkanlah hatinya dengan hatiku.. Jika dia bukan milikku.. Damaikanlah hatiku dengan ketentuanMu~ 


** Sayang, Aku tidak mahu hanya menjadi ISTERIMU.. Tetapi, Aku ingin menjadi IBU kepada anak-anakmu kelak.. :) Walaupun aku bukanlah yang PERTAMA dalam hidupmu.. Tidak mengapa ! Tetapi, Biarlah aku yang TERAKHIR ada di dalam HATIMU.. Itu lebih PENTING ! 


✿✿✿ܓ Aku MENCINTAIMU kerana ALLAH sayang.. <3 Emeir Hussain


No comments:

Post a Comment

Flashy Stars